رهارها، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

رها کوچولو

نظرات (8)

سمانه مامان هما
24 مرداد 92 12:35
چه دختر نازی ماشاا...
مامان محمد جان
26 مرداد 92 7:50
ماشاء الله
خدا براتون حفظش کنه
خیلی نازه
شیر خشک میخوره؟


ممنون.نه عزیزم .غیر از شیر مادر هیچی نمیخوره.حتی غذای کمکیشو
خاله آزی
27 مرداد 92 20:04
الهی قربون لپش برم

شیرین عسلم

دلم برات یه ذره شده

راستی سلام مامان آزی

خوبی؟




خدا نکنه خالهههههه.آخر هفته با مامان بابام میایم.بوس بوس

سلام آزی جون.میبینمت.

خاله نسیبه
5 شهریور 92 11:19
آخ آخ آخ عجب لپی من میخرمش به 100000... تیلیارد چه حالی میده برای ماچ های آبدار اگه بیای از نزدیک ببینمت دیگه این لپ برات لپ نمیشه ...

واااااااااای خالهههههههههههههههههه.چقدر پولدار شدییییییییی
مامان نیکا
7 شهریور 92 11:11
آخ آخ آخ من خریدارم به شرط یه گاز محکم


قبوله ،عوضش ما نیکا جونو میبینیم .شایدم یه گاز یه کم محکم از اون لپاش بگیریم
علي
21 مهر 92 20:12
مااااااشالله خدا نگهدار رها جون و پدر گلشو مادر خوبش باشه ايشااااالله ب ما هم ي سرس بزنيد خوشحال ميشيم
زهرا
7 آبان 92 10:46
الهیییییییییییی... خودم میخرم
زهــــ ــرا
26 دی 92 23:45
الـــــ ــهی لپات تو حلقم رهــ ـــا جووون از بس غذا نخوردم و مامانم رو اذیت کردم لپام آب شدن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رها کوچولو می باشد