رهارها، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

رها کوچولو

عروسک 8 ماهه در آتلیه

1392/10/30 17:21
نویسنده : مامان و بابا
3,496 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از کلی ماجرا و سوختن هارد آتلیه و نابود شدن فایل عکسهای رها و ریکاوری هارد آتلیه و بحث و جدل با آتلیه و کلی ماجرای دیگه نهایتاً یک هفته قبل از یکسالگی رها کوچولو عکسهای هشت ماه و نیمگیش آماده شد.هر چند طراحی عکسها اصلا جالب نبود و تم نی نی گونه قشنگ تو آتلیه های کاشان نبود و ما مجبور بودیم همین  رو قبول کنیم.

 

12

14

20

11

1716

1920

10

15

21

22

18

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

شيري
30 دی 92 20:36
عزيزم تم ومم مال ما زشتهاست نه مال اونائ كه آسمونا تسخير كردن و زميني ها ديونشونن ..............فقط مي تونم بگم از چشم بد دور باشي نفسم وهر چي اتفاق خوبه برات مقدر بشه ..........................وبه قول معروف : هر كجا هستم باشم آسمون مال شماست عزيزم ممنون خاله شیری..خیلی دوستون دارم.. و بقول سهراب : دوستانی دارم بهتر از آب روان..
عمه کوچیکه
30 دی 92 22:29
نی نی ما انقدر زیبا ست که تاثیر تم روش خیلی کمرنگه . ایشون عزیز دلن اصن یه وضی . الیته من تا یک هفته دیگه بیشتر نی نی نیستم و دارم یکساله میشم.مرسی عمه جون.اما تا آخر عمرم خیلی وقت دارم که از این عکسای سنگین رنگین بگیرم،دلم میخواست تم سرصحنه میداشتم
مامان نیکا
1 بهمن 92 0:39
عکسای این عروسک طراحی و تم میخواد چیکار! عالیه...... اتفاقا سادگی عکسا خیلی خوبه قشنگترین تمش هم چشمای نازشه نظر لطفتونه خاله مامان نیکا راستش عکسها اولش اصلا ساده نبود و کلی تم فتوشاپی داشت که خیلی رنگ و وارنگ بود،مامان و بابام بالاسر طراحه ایستادن و هی گفتند این لایه رو بردار و اون رنگ و عوض کن و اون طراحم زیر بار نمیرفت تا نهایتا نتیجه این شد
خاله آزی
1 بهمن 92 1:28
فتبارک الله احسن الخالقین من هیچ حرفی نمیتونم بزنم! هزار ماشالا به رها جونم و صد باریکلا و خسته نباشید به مامان با سلیقه و با حوصله اش،دوست جون خودم....................... خاله آزي جونم آماده باش كه ما آخر هفته داريم ميايم
مامان پانیذا
3 بهمن 92 16:28
عزیزم تو خودت اونقدر خوشگلی که نیاز به هیچ تمی نداری دست مامان با سلیقتم درد نکنه ممنون خاله مهربون.پانیذا کوچولو رو ببوسید.
زهــ ــرا
3 بهمن 92 21:49
چقدر نازه ماشاالله بــ ــــــــــــــــــــــوس [ممنون زهرا جان..عارفه جان و از طرف من ببوس]
مامان ملیکا
5 بهمن 92 1:09
سلام ای جانم هزار ماشاالله به دختر ماهتون مامانیش براش اسپند دود کنید لطفا [سلام و ممنون و چشم]
مامان ملیکا
5 بهمن 92 1:11
همه ی عکسها عالی بودند ولی فکر کنم عکسهای سومی و چهارمی محشر بود هم خودم هم باباییش عکس سوم رو خیلی دوست داریم.ممنون
مامان ملیکا
5 بهمن 92 1:14
پیشاپیش تولد رهای گلمون مبارک باشه انشاالله سلامت و پایدار باشند اولین تبریک تولد مجازی .ممنون خاله جون
مامان مانی جون
6 بهمن 92 12:06
ماشالله هزارهزارهزار ماشالله به این عروسک خانم خدابراتون حفظش کنه و از چشم بد دورش کنه ایشالله ممنون خالههههههههه
لیلا
6 بهمن 92 18:31
رهای گل خوش خنده نازنین من تولدت مبارک.می دونی تو چه نابغه ای هستی چون قبل از یک سالگی تونستی مدرک SQL SERVER رو از ضمن خدمت بگیری مبارکه آفرین به تو خانم زیبا که سر کلاس مودب فقط گوش می دادی ممنون خاله لیلای مهربون و عزیز.حیف که سر کلاس captivate آخراشو خوابم برد و لیست و امضا نکردم،اما عوضش ساعت تغذیه دو تا بیسکویت برداشتم ممنون که بیادم هستی.خیلی دوست دارم و بابت زحمتایی که برام کشیدی ممنون
زهـــــرا
6 بهمن 92 22:47
Haaappy birthday هـــــــــــــــــــــــــــورا ممنون خاله زهرای مهربون
خاله نوشین
6 بهمن 92 23:51
سلام رها جان /فرشته زیبای زندگی مامان آزاده:تولدت مبارک. لحظه های شاد وبا نشاط همراه با سعادت و سلامتی را برای لحظه لحظه هایت خواستارم .درود بر مامان باارزش وگرانقدرت. سلام خاله نوشین دوست داشتنی/ با اینکه مامانم تنبلی کرده و هنوز موقعیت نشده که از نزدیک ببینمتون ولی می خوام بدونید که دوستتون دارم و لطفایی رو که نسبت به من و مامانم داشتید همیشه و همیشه تو ذهنمون هست.
مامان سپهر
7 بهمن 92 1:31
سلام تولدخانم کوچولو مبارکه. ماشاله خیلی نازه سلام و ممنون از لطفتون
Sheida
7 بهمن 92 19:48
واقعا عروسكه... بزنم به تخته خيلی نازه
punE
29 بهمن 92 22:20
الهام مامان امیرعلی جیگر
5 فروردین 93 15:19
سلام خانومی. این فرشته ی کوچولوتون انقدر زیبا و دوست داشتنیه که تم روش تاثیر نزاشته. هزار ماشالله. رها جونم رو بوسش کن. فداش/ راستی سال نوتون هم مبارک سلام.ممنون ابراز لطفتون.سال نو شما هم مبارک
پریسا
4 اردیبهشت 93 10:19
ماشالله... چه بچه ی خوشگلیه... ببین بزرگ بشه چیمیشه...همه سر و دست میشکونن براش
پریسا
4 اردیبهشت 93 10:22
ی سوال شما خودتون یا همسرتون چشماتون این رنگی بوده که رهاخانوم ناز چشماش این رنگی شده؟ یاپدر و مادر خودتون؟ چون من و همسرم وکلا اعضای خانواده درجه یک هر دومون چشماشون تیره است و پوستمون گندمی؟یعنی امکان نداره من بچه چشمرنگی داشته باشم؟؟
m0zhde
6 خرداد 93 17:16
nini inghad khoshgel nadidam ghorbune in nini kocholo dg
مامان و بابا
پاسخ
خجالتم ندید دیگه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رها کوچولو می باشد