رهارها، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

رها کوچولو

نظرات (7)

مامان پرنيا
27 اردیبهشت 92 15:29
اي جانم چقدر نازه رها كوچولو ماشالله
مامان پرنيا
28 اردیبهشت 92 16:59
مرسي از حضورت تو وبلاگ دخملي
خاله نسیبه
29 اردیبهشت 92 12:41
به به چه سوپی بشی !!!!!!!!! مطمعنآ هیچکس از خوردنش سیر نمیشه رها کوچولوی ناز


خاله نسیبه!!!! خداییش دلت میاد منو بخوری؟
دايي اميد
29 اردیبهشت 92 23:06
سلام دايي
دلمون خيلي برات تنگ شده
امشب نشستيمبا آرين و آيلين عكسهاي رها جون را ديديم
آيلين براي هر عكسي كلي ذوق كرد.آرين هم ميگه بنويس رها جون دوست داريم



سلام دایی امید.منم دلم براتون تنگ شده مامانم قول داده بزودی منو بیاره پیش آیلین جان و آرین عزیز.از راه دور میبوسمتون.دوستون دارم
مامان نیکا
31 اردیبهشت 92 9:36
این سوپ رهاست یا سالاد رها؟ هرچی که هست خیلی خوشمزست




از اونجایی که توی قابلمه نشستم و قابلمه روی گازه پس سوپه.سوپش فرانسویه ،چون کاهو و کلم توش هست.فقط از بس من وول میخوردم عکاسش هول شده و قابلمه و گاز تو عکس زیاد مشخص نیست.نوش جان!


مامان ملیکا
8 خرداد 92 1:24
سوپ به این خوش قیافه ای و خوشمزه ای تا حالا ندیده بودم


مامان سانيار
1 تیر 92 7:57
به به چه سوپ خوشمزه اي! دلم ميخواد همش رو خودممم بخورممممممممممم

هزار ماشاله به اين ني ني ناز و تپلي


ممنون خاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رها کوچولو می باشد