رهارها، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

رها کوچولو

نظرات (9)

مامان ملیکا جون
8 تیر 92 1:00
گودو
ماشاالله به رها خانم
مامانی چند جمله از احوالات رها جونم بنویس خوب



مامان شايان و پرنيا
10 تیر 92 14:03
قربون چشاي خوشگلت

ياد بچگي تراي پرنيا افتادم





پرنیاجون عروسکه
خاله آزاده
10 تیر 92 16:20
الهی قربون شکل ماهت برم.........
دلم واست یه ذره شده
مامانش خوبی؟کی میاین؟


خدانکنه خاله آزی جان.مگه رها همش چندتا خاله داره؟ما آخر هفته میایم و یه مدت میمونیم.مامان بابام بیچاره ها خیلی دلشون برا رها تنگ شده
بابای یسری جان
13 تیر 92 12:31
با سلام
تبلیغ کردم داشتم می رفتم که چشمم به دختر بسیار خوشگلتون افتاد ، نتونستم رد شم
هزاز ماشاء الله به این چهره
حقیقتش خدا چشمانی زیبا به دخترم داده اما در مورد چشمان زیبای رهای دوست داشتنی باید عرض کنم فتبارک الله احسن الخالقین
می خواهم پیشنهاد دهم لینکم کنید
ممنونم
برای رهای عزیزم


عمه کوچیکه
16 تیر 92 13:01
وای عزیز دلی کلی دلم واست تنگ شده رهاااااااااااااااااااااا


مرسی عمه جون.اما فکر کنم یه "ا" کم گذاشتی برا اسمم!
مامان نیکا
19 تیر 92 13:27
وااااااااااااااای خدا دلمون رفت...............! هزارتا


کجا رفت؟نکنه این طرفی داره میاد؟؟؟؟
خاله فریبای نیکا
29 تیر 92 12:41
واقعا عکست قشنگ شده واسه تبلیغ خوبه .داری روزبه روز خوشکلترمیشی خیلی وقته که سرنزده بودم اون عکسی که مثل لباس ازطناب رخت آویزون شدی هم ایده جالبی بود خوشم اومد معلوم میشه مامان خوش ذوقی داری


ممنون خاله فریبا.مرسی که وقت میذارید و عکسهامو می بینید
محراب و مليكا
31 تیر 92 12:05
چه عكساي نازي گرفتي

مامانِ حنـــــــا
5 بهمن 92 16:19
عزیزم . هزار ماشالا عروسکم . چقدر تو نازی . اصلا با روح و روان آدم بازی میکنی . مامانیش اسپند یادت نره بدودی . مرسی خاله جون.شما لطف دارید.چشم حتماً
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رها کوچولو می باشد