رهارها، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

رها کوچولو

نظرات (6)

مامانی آرتین
18 اردیبهشت 92 1:45
چه دختر نازی ماشاا...

خوشحال میشم با هم دوست بشیم عزیزم


ممنون مامان آرتین جان.حتما.چرا که نه؟!!
خاله نسیبه
18 اردیبهشت 92 10:53
عاشقتم عسل.ایشالله 100 سالگیت.



بووووووووووووووووووووووووووووس برای اون لپای خشکلت.

ممنون خاله نسیبه.بوس بوس
مامان ملیکا
18 اردیبهشت 92 15:52
صد روزگیتون مبارک رها جون
مامانی نمیخواد خاطراتت رو بنویسه؟؟


ممنون خاله.باور کنید من برا مامانم هیچ وقتی نمیذارم.این عکس ها رو هم مامانم حین شیر دادن من میذاره!
مامان ملیکا
19 اردیبهشت 92 0:36
عزیزم ملیکا تا 4 ماه و نیمی پوست منو کنده بود انقدر که کولیک داشت بعدش هم شیرم سیرش نمیکرد
ما هم به توصیه پزشکش از 4 ماهگی بهش غذای کمکی دادیم تا شد کمی بهتر
ولی تو سن ها جون واقعا وقت نمیشه..
ممنونیم که بهم امیدواری دادید

پس من هنوز وقت دارم،دیر نشده.دختر نازتو از طرف من ببوس و بچلونش
مامان نیکا
23 اردیبهشت 92 11:57
چقدر این لباس بهش میاد ماشاا...


ممنون خاله.بالاخره مامانم تونست یه کلاه اندازه سرم پیدا کنه
مامانی طهورا
8 خرداد 92 11:20
ماشششششششاله
چقد نازه
خدا حفظش کنه


ممنون خاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رها کوچولو می باشد